Dorim să fim un partener pentru persoanele care nu au o mână de ajutor.

Ajutorarea oamenilor în situații dificile de viață face parte din viața oamenilor de la Partners de mulți ani. Acest lucru a funcționat întotdeauna de minune – fie că a fost vorba de asistență materială în timpul tuturor tipurilor de dezastre naturale sau de asistență financiară pentru cei afectați de inundații, de război sau „doar” pentru că îngrijesc singuri un copil și nu se descurcă prea bine financiar. Și, pentru că ne dezvoltăm și dorim să ajutăm și mai mult, am înființat propria fundație la sfârșitul anului 2024.

Pe cine ajutăm

Subvenții pentru familii în dificultate

Oferim sprijin financiar pentru clienții, consilierii și angajații aflați în situații dificile, pentru a putea face față mai bine provocărilor financiare neașteptate.

Îngrijire temporară pentru îngrijitori

Oferim sprijin financiar organizațiilor care permit îngrijitorilor să se odihnească pe termen scurt (așa-numitul serviciu de îngrijire temporară) sub forma unor sejururi specializate pentru copii defavorizați.

Cum să ajutați

Consultanții, managerii, francizații și angajații grupului financiar Partners pot contribui la contul Fundației prin deduceri regulate din salariu sau comisioane sau prin contribuții unice. Ca simbol variabil, vă rugăm să indicați ID-ul dvs. din Partners; dacă nu aveți ID, vă rugăm să indicați numărul de naștere.

Fundația eliberează o confirmare în scopuri fiscale o dată pe an, întotdeauna în luna ianuarie.

Contul pentru trimiterea contribuțiilor către Fundație:

1388140046/2700

QR kod pro zasílání plateb

Dacă nu faceți parte din grupul menționat mai sus, dar doriți totuși să trimiteți bani Fundației noastre, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail nadace@partners.cz.

Cum să solicitați ajutor

În cadrul anunțării campaniei caritabile (de două ori pe an), primim cereri prin intermediul consilierilor noștri financiari, care garantează, de asemenea, că cererea este relevantă. Comisia decide apoi cu privire la distribuirea banilor între solicitanți. În caz de nevoie urgentă, de exemplu după o catastrofă naturală, încercăm să acordăm ajutor persoanelor concrete cât mai repede posibil, adică în afara campaniilor caritabile anunțate periodic.

Numai consilierii noștri pot solicita granturi.

Aceștia pot solicita pentru clienții, colaboratorii și angajații grupului Partners care se află într-o situație dificilă care îi pune în dificultate financiară.

Suma maximă pentru o cerere este de 50 000 CZK.

Organizațiile non-profit care organizează sejururi de respiro pot solicita sprijin direct la nadace@partners

Unde am ajutat

În toamna anului 2024, am distribuit 2.650.000 CZK persoanelor afectate de inundații.

În primăvara anului 2025, am distribuit aproape 1.000.000 CZK în cadrul unei serii de granturi.

Detalii despre ajutor:

 

Primăvara 2025: Am aprobat 20 de cereri. Era vorba de clienți vechi sau colaboratori care s-au trezit într-o situație dificilă din cauza stării de sănătate a lor sau a copiilor lor, de care trebuie să aibă grijă. Am distribuit aproape 1 milion de coroane.

Inundațiile din 2024: Un total de 53 de familii sau persoane au primit ajutor de la noi atunci când aveau cea mai mare nevoie. Din fondul pentru inundații, fiecare dintre ei a primit o contribuție financiară rapidă în momentul în care natura le-a afectat grav viața, iar unii dintre ei au rămas chiar fără acoperiș deasupra capului.

Puteți citi poveștile concrete ale celor pe care i-am ajutat aici.

Organizații pe care le sprijinim

  • Organizații locale care ajută îngrijitorii.
  • Îi ajutăm acolo unde nu există altă sursă de venit.
  • Împreună pregătim sejuri de câteva zile pentru copii defavorizați, cu personal calificat.

Amalthea

Centru de integrare familială z. s.

Temala

Finanțarea fundației

  • Contribuții ale managerilor, consultanților și angajaților grupului Partners.
  • 1% din profitul fiecărei companii din grup care va înregistra profit în anul respectiv.

Donații către Fundația

2025
Partners Financial Services, s.r.o. 1 406 000 CZK
Partners Investiční společnost, a.s. 1 075 000 CZK
Simplea pojišťovna, a.s.

896 000 CZK

Rentea penzijní společnost, a. s.  987 000 CZK
Trigea nemovitostní fond, a. s.  647 000 CZK

Total 

5 011 000 CZK

Toți banii din fundație sunt folosiți pentru ajutor concret. Nu păstrăm nimic nici pentru funcționare, nici pentru salarii.

„Puterea unei societăți se arată în disponibilitatea și în capacitatea sa de a se îngriji de cei slabi. Pentru cei care sunt fără sprijin și fără cineva care să-i ajute. Fiind de partea lor, nu doar le oferim asistență materială, dar le dăm și sentimentul că nu sunt singuri, ceea ce poate fi un punct de cotitură în viața multor oameni.” 

Lada Kičmerová, președintele Consiliului director al Fundației Parťáci (Parteneri)

Oamenii fundației

Lada Kičmerová

președinte consiliu director

A absolvit Facultatea de economie și un curs jurnalistică la Facultatea de științe sociale, în cadrul Universității Charles. A studiat și în Franța și în SUA. Ea s-a alăturat companiei Partners în anul 2009, ca director de marketing și PR și, ulterior, a trecut pe poziția de director de serviciu clienți. În prezent, ocupă și funcția de vicepreședinte CA. De asemenea, deține o poziție semnificativă în conducerea Partners Banka, a.s. Pe lângă muncă, cei doi copii mici o fac fericită. A ajuta pe alții o împlinește și adaugă echilibru vieții ei.  

Jitka Lucbauerová

membru consiliu director

În domeniul financiar activează din anul 2001. În anul 2007 a fost prezentă la nașterea Partners. Astăzi, ca unul dintre cei nouă parteneri, participă la managementul companiei, cu scopul de a fi mereu de partea clientului. Prin urmare, creează un mediu pentru angajații săi, în care aceștia pot să facă afaceri, să creeze și să conducă echipe sub aripa unei companii puternice și, în același timp, ssă își implementeze cu succes propriile afaceri. Donarea în scopuri caritabile și ajutorul financiar atunci când este nevoie fac parte integrantă din viața ei. 

Martin Švec

membru consiliu director

Martin este un om cu inima la locul ei. A studiat matematica financiară și actuarială la Facultatea de matematică și fizică a Universității Charles din Praga. Din anul 2019 este director general și Președinte al Consiliului de Administrație al companiei de asigurări de viață Simplea, pe care și-a construit-o el însuși. Compania de asigurări se bazează pe umanitate și se achită de datorii, chiar dacă nu trebuie. De asemenea, deține funcția de director general și de președinte al Consiliului de Administrație la Rentea penzijní společnost, a.s. Timpul liber îl petrece cu cei 3 copii ai săi, lucrează ca pompier voluntar și ajută acolo unde poate. 

Echipa fundației

Daniela Hynštová, finanțe
Anna Jandová, coordonator
Lenka Mokrošová, contabilitate
Iva Skybová, juridic
Lenka Šmídová, marketing 

Configurare privată și cookies🍪

Pentru furnizarea serviciilor, personalizarea reclamelor și analiza vizitelor paginile web, se folosesc fișiere cookies.

Prin alegerea următoare, vă exprimați acordul cu politica noastră de confidențialitate și privind cookies. Puteți modifica oricând configurația dvs.